Onze werkwijze
Meer dan fietsen
Persoonlijk contact, samenwerking en automatisering staan centraal in onze werkwijze. Persoonlijk contact, omdat we veel waarde hechten aan de relaties met onze klanten. Samenwerking om tot het beste resultaat te komen. En, automatisering, zodat processen snel, foutloos en efficiënt verlopen.
Persoonlijk contact & meedenken
Op een prettige manier omgaan met elkaar, begrijpen wat het belang is van een levering, meedenken met een lastige logistieke uitdaging, een extra uitleg bij aflevering. Zaken die voor ons vanzelfsprekend zijn en werk een extra dimensie geven.
Vaste routes
Door vaste routes te rijden zorgen we ervoor dat we op de meest efficiënte manier bezorgen in Den Haag.
Automatische planning en rittenregistratie
In het plansysteem worden de leveringen automatisch verwerkt en efficiënt op volgorde gepland in de routes van de fietskoerier. Elke fietskoerier ontvangt alle relevante gegevens van de leveringen op de smartphone. Van elke bezorging worden tijdsbesteding, tijdstip van levering en eventuele bijzonderheden geregistreerd.
Gespecificeerde facturatie
Op basis van de input van de fietskoerier wordt op de factuur precies gespecificeerd welke ritten zijn gereden.
Samenwerking
Samen met onze logistieke partner ELS-Logistics hebben we het netwerk, de expertise en de processen om zo efficiënt mogelijk te bezorgen.